(212): New York

(212): Guy gets Fired, Freaks Out, Storms out of HR me...
Hello Gerald, this is rod leasing player calling from human resources department. I would like to just, just. Bella, any confusion. I do feel sorry that you felt the need to storm out of the meeting that we had today, but the dispel any confusion whatsoever. You are definitely terminated at this company. You can pick up your belongings at the security desk on the first floor. Do not by any means. Proceed to the 3rd floor to your office, you will be forcibly removed. Again, I'm sorry for this call and I'm sorry that you felt the need to walk out of our meeting.
Hey Ryan, this is Koby from young start-up ventures came across your website and wanted to find out if you're actively seeking venture funding. I can be reached at (XXX) XXX-XXXX. That's (XXX) XXX-XXXX. Take care.
HI Fred, you and the little Mermaid can go fuck yourselves. I told you to stay near the phone, I can't find those books, you have other books here it must be in La Jolla. Call me back! I'm not gonna stay up all night for you g'bye.
Hey sweetie cakes, I just wanted to see if you want to come by the beach house later so I could put a good boot in that toolbox of yours. Remember the last time we tried to fix that toolbox? You pissed yourself and passed out on me. My god we had to rush you to the hospital. How embarrassing was that? What an embarrassing fucker you are. Oh forget it then maybe we'll just go down to the beach and I'll rub sand all over the back of your ass neck.
Adam: Hello? Pierce: Hello is Adam Neganewitzky available from the New York Venture Summit? Adam: Yeah speaking. Pierce: Great, uh hi, um my name is Pierce we've been speaking I'm from Argio Biotech. Uh this is in regards to uh the New York Venture Summit 2010 and I guess our applications maybe there's some confusion there? Adam: Yeah hey Pierce how are you? Pierce: I'm doing excellent I figured it would be better to call than to continue with these email chains its getting a little ridiculous. Adam: Yes I appreciate the call. So uh, yeah I would like to definitely clear up the confusion because uh, I'm just trying to figure out…so what's your uh, what's your take on things? Pierce: Um, so we're all set to present, uh, I think that's, what is that, two weeks from now. Sometime in June. And uh, I don't know you passed off my email to uh, gosh what was her name, Revecca, how do you say the last name? Uh… Adam: el Fisla Benjamin. Pierce: Yeah Revecca Benjamin. And uh she seems to [click to continue...]
Yes, I'll need you to pick up my dry cleaning tomorrow, and get your ass into work early on Saturday, ok?
Ohhh, oh my God I wanna douse you in lamp oil and beat you with a fucking stick!
Heyyyy fuckface its Frank! Hey where the fuck are you? Ahhh, probably up at Tech Crunch with that Michael Arrington dickface. Hah! Who the fuck does that guy think he is? Eh, Well at least its not that Jason Calacanis Pansy! Calac-Anus. Haha. That guy is one huge fuckin' anus with his combover haircut drivin' around in his fuckin' jerkweed pluggin' Tessla playin' poker tournaments. Hey look at me, look at me, look at me in my Tessla with my huge fuckin' anus. Call me back fuckface!
Hey fuckface its Frank Rizzo. Listen Jerky you gotta pick your fuckin' phone up. I'm on Facebook and I see you just checked in at Tasty Delight usin' 4 Square. Haha. You wearin' a fuckin' skirt gettin' that strawberry yogurt you fagot? Fuckin' candy pants 4 Square shit. All these god damned check-ins are fuckin' with my feed. Do you really think I give a shit about your fuckin' strawberry yogurt? Jesus its the gayest shit I ever heard. You better stop this or I'm gonna break your fuckin' neck. Call me back Knucklehead!
(212): Strange Check In Related Voicemail from my work...
Listen Bro when you go to the front desk, ask for Mr. Smithers. You don't have to know how to spell it, they're not gonna expect you to know how to spell it. K? Ask for Smithers[click to continue...]
1 2  
twitter facebook myspace